Nov 23, 2009

Why u forget it ?

Today having math exam...Feel very bad...
Can say that i already give up at all (maths n addmaths) !!
I don't have confident to pass it !!!
I duno how to do even for simple question ~ Stupid me T.T
Tomorrow i will having Moral exam~
Wednesday i will having Add maths exam~
Memang mati liao~
I duno how to died T.T Just feel that 世界末日 ad lah T.T
Gila lah~Feel stress n stress~

还有5天的 war 要面对,我要打败考试 !!
我不要后悔,虽然明年还可以重考啦~可是浪费一年的时间~
真的希望会拿到我想要的成绩 ^^ 好吗?

今天考数学,我的手一直冷冷的 =.= 因为害怕的关系~
Kazel 的手也是冷冷的...我们两个真的可以抱着来哭了 T.T
两题 Graph 我都会做,可是其他的好像 SHIT 那样~等死 T.T
算了,明天希望我背的东西不要再次忘记吧 T.T
Sejarah就是那样,明明是读了可是进了考场就忘记到干干净净
想到他说的话,我只能记得一点点 T.T
笨蛋的我 ~~~ wuwuwuwu
为什么那么努力了还是那么笨啊?猪啊~~~~
Oh goshhhhhhhhhh~算啦~
God bless me ~

昨天你忘记了吗?还是不得空?
让我等了好久好久...
不开心,因为突然失望了...
其实,是我太在乎了吗?

bye ♥
Offline and continue hafal nilai moral

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com