Jun 19, 2009

最后...我还是哭了

以上的照片是我外婆和我,虽然对我妈咪不是很好...
可是他都是我的外婆...所以要好好珍惜
今天派了Mathematics paper2,TOTAL of my mathematics is 20% only
很差,今天mathematics 老师给我们看一个Video clip...
只是短短2分钟多的video clip~
Title is 'ARE YOU GOING TO GIVE UP?'
Tis Video clip is talk about a person who without both hand n only with both short legs...
He never try to give up even he very hard to stand up...
If this way can't then try another way...
DON'T GIVE UP
He try n try again to stand up...N finally he can do it..
N now already bcum a popular person in he life...
He success in he life n bcum a rich person...
So Pn.Tan dissapointed n sad to us...She's explained...
Why we so lucky got a perfect body...HUMAN
Y we want to give up?
1st time can't then try 2nd time...still can't try until can!!!
If v give up already...How to sucess?
If u're far away...try harder than other ppl...
Do it double...Do it triple...
Everybody has their own problem...Everybody is important...
V must face it,accepted it n solve it...
And never try to give up...Nobody will help YOU!!!
What Pn.Tan are talking...I'M LISTENED n i think about it
讲了满长的道理,我觉得我自己真得很失败
为什么我会那么的失败呢?做人没有目标...
Pn.Tan讲完了,下课时间。。。
Pn.Tan走过来我的坐位...
问我,我有什么问题...Pn.Tan想帮我...
我只能头低低,笑着的摇头...不久...眼泪就溜了下来
我已经跟自己说好了,我不会哭,我不要哭。。。
可是,我最后还是哭了...哭了累了就睡觉,等放学
雪雯和文杰的爱开始慢慢开花了哦,好甜哦。。
在我们的面前手拖手,还打情骂俏哦...呵呵
Nichole就有讲我,提醒我...她说我还有很多事情要去做,要去想...
还叫我专心读书,考SPM考好来...Nichole,我会的啦
我的孩子和他女友没事了^^放心了...
还有很抱歉,今天我在班的脸色很难看,对不起...
明天我和班上几个朋友会去唱K...
因为TOMSON说他不开心,顺便也带我一起去发泄...
其实,我没事...我真的没事......
我会没事...不用担心哦...
他们还打算下个拜六去Ah Chew的家开BBQ当作最后一年一起读书
所以我可能会去哦,因为后面那几个坏人可能没有去哦...
那么不是很闷哦?哈哈
下个星期才算啦~
等下就和姐姐的kampung朋友一起去喝茶...
明天就去唱K...
希望那样会让我的心情好点哦...
希望我会开心...
专心的去读书,Pn.Tan也不想我那么快就放弃
今天他说的话真的很有道理...谢谢你PN.TAN
我希望到最后,我都会笑着来度过每一天
不要在哭了....
做一个有目标的人,不要只是靠说...
要去证明!!!
还有你啊,不要每天那么夜睡啊...
等下变熊猫哦=.=哈哈
JULAI final test要考好来啊...加油
我去睡下觉咯...大家午安

2 comments:

Anonymous said...

your blog is good .
I like it.

Crystal said...

Thx...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com