Jan 29, 2010

Pick the song for you ♥

Just now go yam cha with my gangs~.~
And fatty crab back from NS le...He bcum more dark le =.=
And somethings unhappy things happen...
Coz my zai...He break up with her gf ad~Haiz...c my zai like that...I also moody ad...

我觉得今年不是好的一年...haizzzz

刚刚...我选了一首歌给他...
还有message的,虽然他收不到也听不到...可是刚刚我写的东西是真心的~满足了
那个女生,唱到很好听~谢谢她 ♥

大家,晚安了~
明天有上课...后天要大扫除了^^忙忙,真的不够时间用~

我也要买新电话了~刚刚看中了W980~我很喜欢~
不知道妈咪几时会买给我 XD
希望越快越好^^

我在努力着,做好自己
我会加油

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com